Om henvendelser på e-mail

Odder Kommune foretrækker, at du – hvis du vil kommunikere via e-mail – sender din mail til kommunens eller afdelingens/institutionens postkasse.

E-mails til hovedpostkasser og afdelingspostkasser bliver betragtet på linje med andre skriftlige henvendelser. Alle fælles postkasser tømmes som minimum en gang om dagen.

Hvis der ikke umiddelbart kan gives svar, afsender Odder Kommune en kvittering for modtagelse af e-post senest tre hverdage efter modtagelse – evt. med angivelse af behandlingstid.

Kommunikerer du på mail direkte til en sagsbehandler, kan vi på grund af ferie, sygdom, kurser mv. ikke garantere, hvornår du får en svar på din mailhenvendelse. Skulle der gå for lang tid, er du velkommen til at skrive til én af vore hovedpostkasser eller via Digital Post.

Send sikker mail eller Digital Post

Borgere - skriv til Odder via Digital Post:
Som borger kan du kommunikere sikkert med Odder Kommune, ved at anvende Digital Post. Det kræver blot. at du har en NemID. På Digital Post finder du også et adressekartotek til alle sikre postadresser til offentlige myndigheder.

Log ind på Post på Borger.dk

Vejledninger til Digital Post
borger.dk finder du vejledninger til hvordan du modtager og læser Digital Post. 

Myndigheder - send sikker post

Er du en myndighed, så hedder Odder Kommunes sikre mailadresse signatur@odder.dk