Sådan brevstemmer du

Brevstemmeafgivningen påbegyndes tirsdag den 10. oktober.

Det er muligt at brevstemme følgende steder og i følgende tidsrum: 

Borgerbutikken:
Man – ons og fredag kl. 10.00 – 14.00
Tors 10.00 – 17.00

Den 3. november er borgerbutikken lukket og der vil være mulighed for at brevstemme på biblioteket.

Den 4. og den 11. november vil det være muligt at brevstemme på rådhuset kl. 10.00-12.00

Den 17. november vil det være muligt at afgive brevstemme i borgerbutikken kl. 9.00-16.00

Biblioteket:
Man – tirs 14.00 – 20.00
Ons – fred 10.00 – 17.00
Lørdag 10.00 – 13.00

I uge 42 alle hverdage 10.00 – 17.00 og lørdag 10.00 – 13.00

Sidste frist for brevstemmeafgivning på biblioteket er torsdag den 16. november kl 17.00.

Læs mere om at brevstemme på borger.dk

Afstemning i hjemmet
Hvis du på grund af sygdom eller manglende førlighed ikke kan møde frem på afstemningsstedet på valgdagen, kan du anmode om at stemme i hjemmet. Du kan hente et ansøgningsskema. Det skal indsendes/indleveres til den kommune, hvor du opholder dig i de sidste tre uger før valgdagen. Anmodningen kan tidligst indgives tirsdag den 24. oktober 2017 og skal være kommunen i hænde senest kl. 18 torsdag den 9. november 2017.